torsdag 12. februar 2009

18 blå ute

Jeg må bare nevnde det igjen, for jeg kommer ikke over hvor kaldt det egentlig er.
Titter på gradestokken om morgenen og får småsjokk over at den blå streken har sunket helt ned til 18 minus grader. Så er jo det store poblemet hva skal man egentlig ta på seg, jeg må jo også gå en del ute, så jeg kan liksom ikke bare varme opp bilden på forhånd.
I dag har jeg polstra meg med to ull longs og 3 par sokker. Det holdt sånn passe greit, jeg var ikke ispinne da jeg kom til toget.
Men så over til det positive med vinteren, det er jo utrolig vakkert ute. Særlig når sola skinner og det glitrer i snøen. Eller når frostrimen har lagt seg på trærne. Her er noen bilder som Wenche har tatt med mobilen sin på tur.


Isrose på semsvannet, er den ikke fin? Har kommet etter at noen har isfisket


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar